Monday, March 27, 2006

BIG CHARLIE V ROCKS THA HOUSE...+ Зналац ин д хаус
Vince WHO? [click to enlarge, екстреееееемно јака слика, скенисана од СЛЕМ..]
Мојот после Коби омилен играч, Charlie Villanueva, за кого пишував [КЛИКНЕТЕ, ОГРОМЕН ТЕКСТ Е У ПИТАЊЕ, А ВИЕ НЕ ЛИСТАТЕ АРХИВИ!!!] го растресе Air Canada Center.. Иако усрал на крај и Репс изгубиле, сепак.. 48 поена од ќелафото.. свака част.. за три поена не го побил рекордот на Картер..
ЅВЕРОТ Е РОДЕН..
* * * * *
Допунско бај КАРАКАШ: Ја за Чарли знам уште од времето кога беше еден од најдобрите средношколци во САД и кога сите викаа дека како таков ќе се пријави на драфт. Арно ама, откако го пишманија дека нема да биде избран високо, он си отиде по диплома на Конектикат, со кои и стана шампион, иако не беше главна карика у тимот. Како и да, и ја го пљукнав малце потегот на Бабкок да го избере како 9. пик кога у екипа го има Бош на иста позиција, али тоа беше повеќе ради Бабкок, отколку ради Чарли. Оние што навиваат за Атланта (сите двајца) знаат за што зборам. Како и да е, Чарли на сите им ја затна устата со партијата против Бакси, и тоа у директен дуел со 1.пик Андрија Богут, кој у задњиве месец дена не личи на играч кој би требал да биде избран како прв. Поврзано со Чарли Ви и Репторси, од денес имаме нов НБА инсајдер, директно од Торонто . Тоа е Зналац, кој оставаше и претходно по некој обемен коментар. Тој ја гледал Милвоки-Торонто, како и еден куп други утакмици и сака нешто да ви каже:Прво за Charlie V – вчера одигра феноменално. Не само заради шут 20-32, туку и заради тоа што во последна четвртина сам се надигруваше со MIL на нивни терен. Постигна 16 од 23 поени на TOR во последна четвртина и 4 од 7 во продолжение. Овие 48 за TOR се повеќе битни од некои други причини. Лани после драфтот многу плукаа по овдешниот GM (тогаш Babcock), во стил „што земаш четворка, кога само четворка (Bosh) ти е сигурна во тимот". Ова беше прва утакмица во последно време кога Bosh после 6 минути мораше да излезе поради мала повреда и Charlie V покажа дека може и тоа многу. Битно е и поради тоа што баш пред некој ден Mike James кукаше за пари по весници, и тоа со изјава „па и јас сакам да можам жена ми да ја однесам на Бахами". Инаку, одмор на Бахами кошта колку 1-2 просечни плати и нормално, изјавата беше прогласена како глупа и некоректна. На MoPete му истекува договорот догодина, Bosh треба да добие extension на договорот, дебитантиве имаат кратки договори, а Colangelo ќе треба да реши кој останува, кој си оди. За другите утакмици што ги гледав вчера. Ептен ме заредија–1:00 IND-PHI, 3:30 MIL-TOR, 7:30 DET-NJN, 9:30 LAL-NOK. За IND-PHI мислам дека и таму одеше, така да не би коментирал – или ај малку, тапа утакмица. Али оваа DET-NJN беше пристојна. Посебно што е се поочигледно дека „знаењето" на Flip доаѓа до израз. Вчера беа издишани балони. Освен McDyess и Delk, славните All-Star играчи завршија со 15-53 или 28% шут. А посебно Chauncey и Rasheed беа мизерија. Во вторник им доаѓа DAL (кој во ноември ги уби со 37 разлика), а во недела PHX. Мислам дека ќе се види дали DET беше добра екипа со лош план или просечна екипа без план. LAL без проблеми ја добија со NOK затоа што овие хронично имаат проблем да го одржат темпото цела утакмица. Kobe стандарден, Lamar се подобар во последно време, Kwame – player of the game. Во врска со LAL имаше од некого коментар како тоа DET убаво ги решил 2004. Не сум за Lakers, ама поштено кажано, тие што ја прочитале "The Last Season" на Phil Jackson ќе потврдат дека и самиот вели дека тоа бил најнедисциплинираниот, најсебичниот и најисфрустрираниот тим што го водел. Целата идеја со Payton и Malone беше промашување. Посебно е остар кон Kobe. Затоа и се изненадив што така брзо реши да се врати. Велкам ту д фамилијата, Зналац.

9 Comments:

Blogger zare said...

Mene ne mi e jasno,,neli Amare bese zver ili sega ima poise zverovi??

3/27/2006 11:39:00 am  
Blogger zare said...

Kolku li samo zverovi gi ima a!!:):)Inace ja samo nego(Amare) go smetam za zver zatoa i ne mi bese jasno...

3/27/2006 12:26:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Go vidovte TOP10? Ima strashni raboti ...........

3/27/2006 06:57:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

a Jefferson over Ben ? a ........

3/27/2006 11:07:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Mene Howard mi e najsver,ama onda za Shaq treba da izmisluvame nov zbor,ili ovie da gi degradirame u puppies:av,av.Ili na americki: bark,bark:).Ebate gluvite ameri

3/27/2006 11:41:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

Мене друго ме интересира кога ги спомнавте болестите. Каква е болеста на Флип Сандерс??? Шо мрда ко неарен со глаата?

3/28/2006 01:41:00 am  
Anonymous Anonymous said...

Bolesta na zverot se vika alopecija i ne veruvam deka vlijae fizicki tuku edinstveno (vprocem i kaj 99% od zabolenite) kaj nego vlijaelo psihicki.Za momcakov edinstveno ne mi e jasno kako dojde do negoviot pad vo igrata posle odlicniot pocetok vo NCAA.Ima mnogu glasini(i na blogov e pishuvano)no dali i bolesta e edna od niv(i dali e voopshto vo toj period bolesta)? P.S.Airlija ushte eden dopisnik!Izvori od prva ruka:))

3/28/2006 04:18:00 am  
Anonymous Anonymous said...

bAlopecija areata-kapta di barbera kapta di sandri(otprilika vakva e diagnozata)ili totalno opaganje na vlaknata na glavata i teloto,koe se javuva kaj lugeto vo razlicni delovi od zivotot(a ne samo kao deca).Se pojavuva kako posledica na stres,nervoza,slabokrvnost,navreme neotkrien gnil zab,cesto otecuvanje na krajnici i slicno.Se lekuva(vo golem del slucai)so bilni preparati i kaj nas vo Makedonija(Tetovo).TRIVAL-Tetovo)):

3/30/2006 12:19:00 am  
Anonymous Anonymous said...

palm angels tracksuit
fear of god clothing
authentic jordans
supreme sweatshirt
cheap jordans
hermes
jordan shoes
kobe sneakers
palm angels t shirt
off white

8/20/2022 03:08:00 pm  

Post a Comment

<< Home