Wednesday, May 03, 2006

Отпишаните назад
[by Shepard] Синоќа, сем херојството на Коби, се случија уште две мноооооогу битни работи.
Скот Скајлс успеа некако да го спаси својот тим против Мајами кој беше усмерен накај амбисот (ДВЕЈД ВЕЈН бе леле овој нека иде награди нека извлекува) и сега се повторно изедначени, т.е. два-два. За тим што едвај се докопа до плејоф, супер се.
Мој совет за Рајли е нека си ја клаи што поскоро јамката, затоа што гледајќи ја тикмава, МАЈАМИ НЕ ЗАСЛУЖУВА (а нема ни желба) ДА ДЕ НАТАКА. Игра само ДВЕЈДВЕЈН (ова у една милисекунда кажано). Гуцето Вокер мисли дека е у Бостон, Шек.. така.. другиве.. шо знам. Но тоа шо ми праи мерак, е дека САКРАМЕНТО ги ЗГАЗИ Сан Антонио (шо ги величав у овој пост). Дали дека е Први Мај или шо, појма неам, ама губење ко стока од Бониз Велс не се оправдува никако. Ева Лонгориа добила. Или е slut. Како и да е, ова мене ме радува.
"They beat us in about every facet of the game," Spurs coach Gregg Popovich said. "They were physical, aggressive, showed a lot of desire, and we didn't match it. ... Bonzi has been great. He's been a one-man wrecking crew."
Значи плејофот изглеа некако вака: SAS [2] - [2] SAC || DAL [3] - [0] MEM PHO [1] - [3] LAL || DEN [1] - [3] LAC DET [2] - [1] MIL || CLE [2] - [2] WAS MIA [2] - [2] CHI || NJN [2] - [2] IND Инаку, да го спомнеме и дуелот на Кавс и Виз`с што Бето го најави. Стварно искочи двобој на Аринас и Брон, во кој победи поискусниот (кој патем не излезе од игра на целата тикма!!!). Со тоа што Ентон Џејмисон и Кејрон Батлер потпомогнаа.. Леброн сем 38 поени, имал и 7 изгубени.. а целата екипа на Кавси, вкупно 23.