Friday, September 01, 2006

τελικός
Папалукас и Спанулис, ѓоа Ахил и Патрокло
Зорба слави победа Toυς ΞΕΦΤΙΛΗΣΑΜΕ!!! 100άρα στους ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ!!!!
Се јави и Енко, со мини-текстче од лице место (не од Јапан, од Грчка)
Сиртаки (blogging from Greece)Шекил?!
Овде е лудница. Грциве се убија од викање. Има и зошто. Уште еден доказ дека колективот е увек на прво место. И долгото играње заедно. И искуството. Не заборавајте дека Грциве, како и Шпанците и Аргентинците се заедно од коа играле баскет у маало. Пред зграда. Мислев дека ќе ми биде мрско, ама не ми е. Софокли е ѕвер. Америте се млади, има време за нив. Се ми се врти низ глава како ќе беше да играше стварно најдобрата комбинација на NBA играчи, а не „new kids on the block“. Нејсе, отидов, почнаа да делат гратис суфлаки. Ако, само у финале нека изедат СУФКАКИ и се` ќе биде ОК. Go, Argentina! Моите впечатоци подоцна.

6 Comments:

Blogger Shepard said...

ова не е сеир. јас НАВИВАМ за грците цело првенство..

а и сеирот е оправдан, човече, сами си го наметнуваат притисокот, и сами си се фураат дека се најдобри и сл. башка, вејд да не беше под помал притисок во финалето со далас, или па леброн против вашингтон?

секоја чест за грците, софоклис е ѕвер, папалукас е виртуоз, а останатите беа на тешка дрога, веројатно..

јас сум под импресии. а реков дека ќе свирам бузуки денес :)

9/01/2006 11:53:00 am  
Blogger zare said...

Abe kako mozes za Grcija da navijas,toa ne mi e jasno..

9/01/2006 12:03:00 pm  
Blogger Shepard said...

@flight: :) :) :)

мене прееска ми текна: софокле им наби ој-дип-ов комплекс.. :))))))

@zare: шо знам, ме потплатија :)

9/01/2006 12:13:00 pm  
Blogger zare said...

E toa e vise drugo,ja si rekov uste od mal da ne navijas za niv:):):):

9/01/2006 12:17:00 pm  
Blogger yanmaneee said...

converse outlet store
ultra boost
nike sneakers
golden goose sneakers
reebok shoes
christian louboutin outlet
nike vapormax
golden goose
kobe 9
coach outlet

5/28/2019 04:06:00 am  
Anonymous Anonymous said...

kobe 9
yeezy boost 350
bape clothing
hermes birkin
hermes birkin

8/20/2022 03:21:00 pm  

Post a Comment

<< Home