Friday, September 01, 2006

τελικός
Папалукас и Спанулис, ѓоа Ахил и Патрокло
Зорба слави победа Toυς ΞΕΦΤΙΛΗΣΑΜΕ!!! 100άρα στους ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ!!!!
Се јави и Енко, со мини-текстче од лице место (не од Јапан, од Грчка)
Сиртаки (blogging from Greece)Шекил?!
Овде е лудница. Грциве се убија од викање. Има и зошто. Уште еден доказ дека колективот е увек на прво место. И долгото играње заедно. И искуството. Не заборавајте дека Грциве, како и Шпанците и Аргентинците се заедно од коа играле баскет у маало. Пред зграда. Мислев дека ќе ми биде мрско, ама не ми е. Софокли е ѕвер. Америте се млади, има време за нив. Се ми се врти низ глава како ќе беше да играше стварно најдобрата комбинација на NBA играчи, а не „new kids on the block“. Нејсе, отидов, почнаа да делат гратис суфлаки. Ако, само у финале нека изедат СУФКАКИ и се` ќе биде ОК. Go, Argentina! Моите впечатоци подоцна.

9 Comments:

Blogger flight 75 said...

Ај и тука - copy-paste:

Епа, бидна. Се оствари. Тоа што го зборев. Неспособност да одбранат тим со добри бекови, слаб напад, очигледен недостаток на уиграни шеми кои би биле егзекутирани кога ќе затајат сите индивидуалци и СТРАВ, еееј, страв....На Леброн му текна у задњи две минути да влага онака ко разбијач?
Само едно - секоја чест за Кармело - со храброст, па макар и изгубил....

Се на се, изнервиран сум, ама тоа е спорт. Се додека се наметнува ваква психологија на сеир кога американците ќе изгубат, се дотогаш ќе биде вака - американците играат под неверојатен притисок - дека мораат да победат - а Грците играат скроз растоварени - т.е. дека немаат што да изгубат - и од таму е силата - секогаш против американците тимовите даваат најдобра партија - па видете го Какиузис - сум го молел у Евролига кош да даде - труп невиден - а, денес се скрена....

Само едно ми е мерак - и, пак, нормално - Скорци...Го видовте ли коа го бутна Бош?

9/01/2006 11:45:00 am  
Blogger Shepard said...

ова не е сеир. јас НАВИВАМ за грците цело првенство..

а и сеирот е оправдан, човече, сами си го наметнуваат притисокот, и сами си се фураат дека се најдобри и сл. башка, вејд да не беше под помал притисок во финалето со далас, или па леброн против вашингтон?

секоја чест за грците, софоклис е ѕвер, папалукас е виртуоз, а останатите беа на тешка дрога, веројатно..

јас сум под импресии. а реков дека ќе свирам бузуки денес :)

9/01/2006 11:53:00 am  
Blogger flight 75 said...

Не за тебе бе, Шеп - општо...

Него, американците ја пренесоа веста за поразот:
Грчка Трагедија режирана од Софокле :)

9/01/2006 11:59:00 am  
Blogger zare said...

Abe kako mozes za Grcija da navijas,toa ne mi e jasno..

9/01/2006 12:03:00 pm  
Blogger Shepard said...

@flight: :) :) :)

мене прееска ми текна: софокле им наби ој-дип-ов комплекс.. :))))))

@zare: шо знам, ме потплатија :)

9/01/2006 12:13:00 pm  
Blogger zare said...

E toa e vise drugo,ja si rekov uste od mal da ne navijas za niv:):):):

9/01/2006 12:17:00 pm  
Blogger flight 75 said...

Фала Богу, барем Шпанија победи. Имам за кого да навивам...

Изглеа го погодив финалето :(

9/01/2006 02:37:00 pm  
Blogger retry said...

Shteta za Argentina (bidejkji navivav za nea), ama ako se sekjavate rekov ushte pred pochetokot na shampionatot deka Gauchosite kje gi snajde americhkiot kompleks. Pochnaa da igraat kako individualci i dzvezdi. Pa i Ginobili ja pretera na kraj.

Ali vaka e mozhda i bolje, pak kje si go napravat merakot so tradicionalnite mushterii od USA.

9/01/2006 03:50:00 pm  
Blogger retry said...

Inache ne znam zoshto Nocionni se izvleche da shutira za tri ?!?!?!?!

Enko, kolku da znaesh se e snimeno i dokumentirano, i dvete tekmi, sose reklamite :))

9/01/2006 03:56:00 pm  

Post a Comment

<< Home