Thursday, September 28, 2006

Палчо
Сте приметиле ли дека црнците, било да се кошаркари или други спортисти секогаш кога не играат ако носат папучи, со нив носат и чорапи? Причината за тоа не е никаква мај нигга мода или било што такво туку чисто биолошка (или анатомска?). Од не знам која причина, црнците за разлика од белците имаат сосема друга конструкција на ножните прсти и според ретките кои успеале да им ги видат и преживеале, станува збор за најружните можни прсти на светот. Така, не треба да чуди ни оваа вест за проблемите на новиот Пејсер, Маркиз Дениелс на кого морале трајно да му го отстранат ноктот на левиот палец. Звучи гадно, знам, а секој кој имал проблем со нокт на палец кој чекал да му падне знае за каква мука зборам. Мене такво нешто ми се деси пред некои година и пол и знам што мука видов, а не па трајно да го вадат ноктот. Проблеми со вакви ствари имал скоро секој НБА играч (црнец, нормално), а затоа Родман на времето на секое излегување од игра ги соблекуваше патиките. Памтам у едно интервју со Кукоч за Кошарка од тоа време, Тончи зборуваше баш за тоа и колку се гадни, осетливи и неправилно градени ножните прсти на црнците. Мајкл и компанија му завидувале на тоа што немал мука ко нивната. Еве и стручно објаснување. Не кликајте ако само што сте јаделе. Да не биде не сум ви кажал.

6 Comments:

Blogger beto # 6 said...

Kaков пост:) ауф ми се згади на помислата.. имав ваков проблем лани, али не со паѓање на палец туку со грд гној. шо мука видов, патики неможев да носам.

Иначе ЗАКАЖУВАМ ПРИВЈУ ЗА НЕТС:)

9/28/2006 11:34:00 pm  
Blogger Karakash said...

Моит.

9/28/2006 11:35:00 pm  
Blogger Karakash said...

Ама мора да биде боље од лани.

9/28/2006 11:56:00 pm  
Blogger Ико said...

Мене ми се случи бизарна несреќа во времето кога бев млад кошаркар (К.К. Соколи :))

Флаша Кока-Кола (онаква стаклена од 1 литро, старите) ми падна на палецот од левата нога... После некое време инфекција..и вадење на ноктот доживеав. Ми го извадија цел нокт и чекав пола година за да ми порасне нов....катастрофа...

Вуна!!! Го видов ОЛИ!!! Нема да ти се верува ама Оли работи во некоја од фирмиве за обезбедување...сега се вратив од Работнички-Базел на стадион и таму на полувреме еден од обезбедување ме застанува...се вртам...ОЛИ!!! Ај ќе ти раскажувам кога ќе се видиме, плачев од смеење...

9/29/2006 01:54:00 am  
Blogger Shepard said...

ико мори!

па ја ти кажуев пред 2-3 месеца дека оли е рекетар! ебате!

иначе и ја си иам „црнечки палци“

ахахаха

баш прееска со кемп си стискавме гној :)

9/29/2006 05:21:00 am  
Blogger zare said...

Sega citam deka Jay Williams potpisal za Nets,pa moze da napisete nesto vise za toa..Ne deka e u Nets,nego deka se vrati posle 2-3 godini posle se sto mu se sluci..

9/29/2006 12:26:00 pm  

Post a Comment

<< Home