Saturday, February 25, 2006

Еден имаме...кои се другите девет?
Мкнењево и барањево на тоа кои се следните 10 најголеми у историја на НБА (значи НБА Топ 60) ме донесе до клипов у кој станува јасно (ваљда) кој е еден од тие нови десет фаци. Пејтон го имаме, е сеа уште да ни кае некој кои се другите девет, или можда тие ќе бидат соопштени на некоја церемонија у ускоро време. Вил си. Најдоле е клипот, а нема ни да ја удостојам синоќешната утакмица со било каков коментар од - УЖАС - од секоја гледна точка. Само едно, не ми е јасно како може да има будали кои ќе запослуваат типови како Ајзеа, па и уште да ги плаќаат милиони долари да им го уништат тимот у идните пет години?!?! Него, Атланта сезонава има 3-0 против Индијана. После они мене Боби Диа. Џо ги растрти Пејсерси синоќа. Исто и Мело со Вулфси кои ги реши со тројка у задња секунда од продолжение, ама неее бе, Гасоламабад или Џизус требало да бидат на Ол-Стар. Еве го и клипот од ТНТ.

6 Comments:

Anonymous flight 75 said...

Ова е само листа на TNT и НБА не ја признава, али колку што јас дознав TNT Next 10 се:

Tim Duncan

Kobe Bryant

Dominique Wilkins

Allen Iverson

Bob McAdoo

Kevin Garnett

Reggie Miller

Connie Hawkins

Jason Kidd

Gary Payton

2/25/2006 08:56:00 pm  
Anonymous flight 75 said...

Извисија Dantley, King, Dumars...

2/25/2006 09:16:00 pm  
Blogger Shepard said...

english, побогу..

2/25/2006 09:35:00 pm  
Blogger beto # 6 said...

Пеери, пак ме извисија...како може јас што кариерата ја завршив со 31/8/5 да не бидам во 60 најбољи???НЕПРАВДА!

2/26/2006 04:11:00 pm  
Blogger beto # 6 said...

Мерион вчера, 24 скока?!?! WOW

2/26/2006 04:12:00 pm  
Blogger марче said...

ajdee za desetina dena se vrakja amare i ako ostane merion u vakva forma kao sto e sea ... nema topka pod kosh da im zemat ...

2/26/2006 05:20:00 pm  

Post a Comment

<< Home