Wednesday, December 28, 2005

Тони + Што дрес имате?
Само како инфо: Тони Паркер ја предводи цела лига у процент на реализација од рекет!?!?!? Тоа е ваљда резултат на муабетот кој го направи со Грег Поповиќ пред почетокот од сезоната у кој Поп му кажа да не ни помислува да шутира повеќе од една тројка по утакмица, барем не додека не го поправи шутот за три. Онака ми текна...Што НБА дресови имате? Никад не сум поштуел посебно НБА дрес, иако увек сум сакал да имам еден. Не сум ги купувал затоа што се ограничени за носење, ваљда затоа повише имам фудбалски дресчиња него НБА. Сега кога ќе ми текне, криво ми е што не купуев дресови, ако не за носење барем онака, чисто колекционерски. Ипак, да не се жалам, не сум баш за нигде, имам цели два дреса, али два вредни. Еве ги на слики, сигурен сум дека ги немате у ваша колекција (или се лажам, а?). Хауевр, тој од Дражен ми е единствениот купен дрес у живот, додека тој од Јао вероватно никад не би го купил, а ми е поклон дури од Хонг Конг (али кога ќе размислам боље, баш е кул). Освен тоа, још једно питање: Има ли некој од вас НБА трејдинг кардс?

10 Comments:

Blogger beto # 6 said...

Еј овој од Дражен сам си го сликал:)
Трејдинг кардс веројатно се од 1980-тите такоџер ја неам таква ствар.

Каракаш ај ја ќе праам рикеп вечер на Сиетл-Минесота па ќе пратам утре:)Може?
П.С. Во мојот договор пишуе дека ако се успијам нема да сносам никакви последници:))

12/28/2005 09:58:00 pm  
Blogger Ико said...

Јас имам дресови повеќе... Имам 32ка од Шекил од времето во Орландо (сината варијанта), ја имам 34ка-та на Шек од Лејкерси, 8ка-та на Брајант од Лејкерси и 34ка-та на Чарлс Баркли од Хјустон (тој додуша на брат ми е). Некои се на поклон, други купени...

Иначе, кога ги спомна картичкиве ме потсети на последниот пат во животот кога бев спремен да плачам, некаде во 6-то или 7-мо одделение мајка ми по грешка ми ја фрли кутијата со сите картички. ААААААААААААААААААААА

12/29/2005 12:53:00 am  
Blogger марче said...

иам дрес од шек 32ка орландо, џордан 23ка чикаго и баркли 4ка хјустон...
сака некој трампа било кој дрес од овие за баркли 34ka феникс ??? и гратис ќе му ги дадам сите картички што ги имам (а ги имам сите од таа серија што ја имаше у нашиве трафики пред едно 7-8 години) :))

12/29/2005 08:15:00 am  
Blogger Karakash said...

Selektore, lazes, Barkli nikad ne nosese 34 u Hjuston:)

12/29/2005 10:27:00 am  
Blogger TargeT said...

ИмаФ дрес од Reggie 31 Miller али мал ми е веке :) А трејдинг кардс и такви имаф едно 200 али којзнае кај исчезнаа , едино ми остана од Reggie зошто у ноФчаник си ја чувам:)

12/29/2005 02:05:00 pm  
Blogger марче said...

CB bese 4ka u houston ... CB4 :)))

12/29/2005 04:04:00 pm  
Blogger Shepard said...

Иам Коби ретро, иам шек фејк.. тоа..

12/30/2005 12:44:00 am  
Blogger Ико said...

Добро де, 4ка од Хјустон :) Јас го памтам Баркли како 34ка, плус кажав на брат ми е, не сум го ни облекол :)

12/30/2005 05:24:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

moj blog: 100sport.blog.com.mk
Ja imam kartici onie debelite sto se prodavaa u makedonija pred edno 9-10 godini i toa poprilicno,eventualno da gi najdam i da ti gi podaram,nadomestok ne baram.
Pozdrav
za kontakt na mojot blog
darko Vasilevski skopje

1/07/2006 06:17:00 pm  
Anonymous Anonymous said...

I uste ednas jas darko
imam i dresovi dosta:\
payton-seatle,iverson,garnett,hill-detroit,hardaway-orlando,olajuwon

1/07/2006 06:19:00 pm  

Post a Comment

<< Home