Friday, July 08, 2005

Не Милвоки, не!

by E.Karakash Таман кога си помислив дека Милвоки со драфтувањето на Андрија Богут и задржувањето на првата ѕвезда Мајкл Ред ги удрил темелите на тим кој можеби во иднина ќе се бори за врвот на Истокот го читам ова “Bucks name Stotts coach”, say what!?!? Не ми се верува, стварно не ми се верува дека генералниот менаџер на Бакси, Лери Херис би направил ваква глупост. Сега на сите во Милвоки им останува да се надеваат дека ова е само новинарска “гуска”, зашто ако ова е вистина тогаш црно им се пише на сите навивачи на “елените”. Еве како јас го паметам Тери Стотс. Тој во сезона и пол во Атланта покажа дека е нула од тренер. Кога сите веруваа (барем јас верував) дека е време Хоукси да се разбудат и да се вратат на местото каде си беа во времето на Доминик, Стотс со својата “стручност” им го зададе финалниот удар на Хоукси. Она што најмногу боли е што тој си фураше некој свој филм и кога беше јасно дека Атланта немаше шанси за плеј-оф, па така “јастребите” победија на понекоја отпад средба на која мораа да изгубат и така го немаа најслабиот скор во лигата што директно значеше губење на шансите да бираат први на драфт и да го изберат домашното момче Двајт Хауард или пак Емека Окафор, кои сигурно ќе ја попунеа дупката во рекетот за следните десет години. Нееее, Тери не “играше” така и затоа стана омразена фигура кај секој навивач на Атланта. …Нормално, може и да грешам и Тери пријатно да не изненади, но тоа ми е некако веројатно како ние да ја окупираме Кина (или јас да ја легнам Хајди Клум:). (Јас на ова гледам како на финта Бакси да го натераа Флип Сандерс што е можно побрзо да потпише со нив. Не е ваљда дека до толку се глупи во Милвоки па Тери Портер да го заменат со имењакот му Стотс).

1 Comments:

Blogger Shepard said...

Абе Хајди е лесна за легнуење, а и Кина е мачји кашаљ :)

7/08/2005 10:15:00 pm  

Post a Comment

<< Home